hoe heet dit liedje???

het liedje is niet zo druk en heeft op de achtergrond een fluitmelodie en ondertussen is er een man door aan het rappen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

THE riddle van gigi d agostino?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt totaal niet xD En het is overigens niet van gigi d agostino, het is van Nik Kershaw.
Pete Philly - Mystery Repeats
dan hoor je iets klassieks en iemand rapt erdoorheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het in plaats van fluit ook hobo kunnen zijn? Dan is het wellicht "Prince Igor" van The Rhapsody met Warren G & Sissel
Amadea